Fredag tjugotredje i tredje tjugohundratolv

Helvete vad snabbt veckorna går. Det här är min sista skoldag! Fyfaaan vad skönt säger jag. Mitt sista prov, inga mer inlämmningar, plugg eller liknande. Förstå vilken lättnad? Har seriöst vart påväg att gå in vägen typ. En lätt verision av det. Har bara haft ångest och press på mig i flera månader. Men nu är det över!

Har somsagt två veckor prao (v.13-14) och sedan en vecka lov därefter. Min prao är på NORF, det stall jag rider på. Nice!

Glada nyheter, känner sugen till träningen! Har börjat känna mig muskulös i både mage, rumpa, ben osv. Där ser ni! Kroppen inför beach 2012 är på väg! ;)

Ny header igen! Älskart! Haha har själv ritat texten. Endast en skiss på mitt arbete.
Men det betyder något iaf!

Kommentarer
Postat av: Marika

Det är bra, händer idag då?=)

2012-03-23 @ 10:44:08
URL: http://mks.blogg.se/
Postat av: anna

åh tar du studenten i år :)?

2012-03-23 @ 11:23:19
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0