Tar nya tag!

Kvällen börja jävligt bra, åt underbart god mat, fika en massa och kolla fotboll och bara umgicks med hela släkten. Så det ska vara. Men det sluta katastrof som vanligt. Fuck det här säger jag bara. Men jag går vidare. Skiter i allt och tänker positivt. -så man ska göra!

 

Nu går jag och lägger mig. Imorgon är det en ny dag och nya tag. Uppdaterar mer om dagen och visar alla fina bilder jag tog. Grattis återigen till min syster och kusin och alla de andra där ute som tog studenten, ni må vara världens lyckligaste nu!

 


Kommentarer
Postat av: danten89

Hur tycker du det sluta?
Hur blev det när vi gick?
Hoppas allt är bra Moa!
Tänker på er.
kram

2012-06-16 @ 01:23:05
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0