Sommarlov

Nu har jag ääääntligen sommarlov och det känns så jävla bra, helt offatbart och overkligt att det redan är lov.
Glad som attan :D

Har inte firat min avslutning så mycket, bara ätit tårta, fått pengar och tagit det chill. Ska nämligen festa imorgon då det är student. Kommer bli en galen och grym dag!

Nu ska jag sova, är så himla trött. Går upp rätt tidigt för att förbreda allt inför studenten osv. Vi hörs då! Godnatt♥

Brodern och jag. Bilderna blev så dåliga, men här är den bästa hahaha. Nu ser ni ju mitt nyfärgade hår också :)


Min minsta bror som kramas

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah härligt du =)

Idag är det Jimmys och Ciccis stora dag ;D
Vi ska bara njuta av deras lycka? :D

Kram

Svar: heh
Moa Mildén

2012-06-15 @ 08:48:21
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0