Nybäddad säng ♥

Godnatt på er ;) Jag är faktiskt vaken nu, inte så värst vanligt nu för tiden eftersom jag typ de senaste 10 dagarna har somnat innan 12, känner mig stolt så unna mig denna kväll uppe lite senare än vanligt! Bara för att skriva lite inlägg till er och ha lite slapptid för mig själv :)

Idag har jag gått långpromenad, handlat en liten "studentpresent" om man ska kalla det så. Min syster tar ju studenten på fredag♥ Har också ätit kebab<3 och färgat mitt hår. Köpte nötbrun men blev mer mörkbrun haha.
Blev rätt bra ändå.

Har ju avslutning imorgon (idag) så har fixat lite tills dess, rakat benen, nopprat ögonbryn och så vidare. Lite småfix bara. Men nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och kolla instagram, twitter och lite appar på mobilen som varje kväll. Mys! Sov gott för er som är vakna och redan sover :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0