Natti för mig nu..

Har precis satt klockan på 07.00 imorgon bitti. Känner redan ångesten för att gå upp så tidigt, det gör mig typ nervös eftersom jag vet att det finns risker att jag försover mig. Men hoppas ju att mamma har satt sin klockan så jag får lite hjälp på traven hihi. Annars så lär hon väl vakna ändå, jag har alltid min dörr stängd och hon sover där nere men ändå hör hon min klocka -klockor ringa. Det är sjukt, önskar jag vorre en sån som alltid vaknar lätt. Har ni svårt för att vakna? Det konstiga är att jag hatar att sova länge och vill vara morgonmänniska, men det går inte :(

Nu ska jag fixa lite tidsinställda till er tills imorgon sen ska jag sova. Några timmar blir det ju i alla fall. Godnatt på er :)


prinsen ♥♥


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hoppas mammi är en livlina
kram

2012-06-17 @ 01:07:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: danten89

Yeah :)
Moster/mamma väcker dig nog.
Lika här faktiskt, päronen hör mina alarm, men inte jag? :O
Haha.
Läskigt.

Hörs/ses imorn:P

kram

2012-06-17 @ 01:19:38
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0