Fredag 29/6

Heeeeeej :D
 
Hade en bra kväll igår, vi somna väldigt sent därav tröttheten idag, igen.. Hahah är jämnt trött, orkar inte :P
Idag ska jag till stallet, försöka få till en fotografering med Eiro och sen är det funktionnärsfest med mat och 5-kamper osv. Sen sover jag kvar i stallet med resten av stalltjejerna och lördag morgon rider vi hästarna till sommarbetet på ca3 timmar. Härligt!
 
Jag gör något tidsinställt men annars får ni vänta tills jag kommer hem. Släpper bloggen lite de här dagarna :)
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Skönt att kunna släppa bloggen sådär ;)
Hehe.
Underbart mys ni har det i stallet jämt?
Gemenskap liksom?

Ja det blev fika och mys :D
Var till willys med :D

Kram

2012-06-29 @ 15:17:18
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

TACK MOA :D
Det ska vi haaa!Ni får ha det så bra här hemma :)
Du får ha det så kul på Gotland :D
Du åker väl på måndag? Söndag?

Vi får ta en kusinkväll eller så när vi kommer hem och visa upp ALLA bilder? :D

kram

2012-06-29 @ 15:19:34
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0