1 juni, ftw... redan?

Idag är det 1 juli, heeeeeeelvete vad fort det går säger jag bara. Är inte ni också förvånade över det? Det var ju fan nyss första maj och valborg haha.. Och så är det bara 2 veckor kvar till min avslutning och systerns student. Shiiet alltså! Men det är ju ändå bara jävligt positivt! :D

Inatt sov jag hos min vän Myy och vi ska nu börja dagen med ett pass på friskis och svettis, skööönt! Sen vanlig fredag då, förutom att jag slipper matten som sista lektion :)

Idag ska även min syster på bal, så drar iväg med några fler sen och kollar när hon går in. Det blir nog också party ikväll, woooop wooop!


Kommentarer
Postat av: danten89

Vilka ska du kolla balen med? :)

Vad är det för party? ;)



Nej jag var så seg igår, så orkade inte ner på stan :P

Men ska snart på skolavslutning och sen efter det på stan :)

kram

2012-06-01 @ 09:08:34
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0