Läser ni så kommer det stå 1-1, om ni inte fattar eller hänger med precis som jag så kanske ni ändå borde läsa?

Här i skrivandes stund ligger jag i sängen och svettas som en gris rent bokstavligt... Varför ska man alltid göra det på nätterna? Och då kan man ju självklart inte somna, la mig i sängen runt tolv men har ännu inte sommnat. Jag som därmed satt klockan på halv 10 förut, tänkte sova skapligt inatt och komma upp tidigt imorgon (idag) för att fixa lite innan jag åker ut till hästarna. Smörja ridskor, chaps osv som jag har glömt bort när jag typ inte alls har gjort så mycket när hästarna har varit på bete. Aja, sånt som händer, hjärnan skruvar ihop sig ibland. Men hoppas på att komma upp imorgon - tidigt då! Håll tummarna för mig??

När jag ändå ligger här, pigg och svettig haha så kan jag lika gärna skriva lite till. Bara för att man får en mycket effektivare och mer motiverad hjärna när man egentligen inte bör ha det? Är det bara så för mig? Om man inte är alldeles för trött då.... Och nu har jag det! Mina killersinlägg som jag längtar till att skriva på den nya bloggen kommer alltid skrivas på nätterna - SMART IDÉ!! Eller ja, killers o killers blir det ju bara inte, utan det beror väl på. Lite åsikts inlägg har jag på tungan också. Motiverad till 1000 är jag inför allt nytt! Och där skrev jag något jag inte skulle skriva, men att glömma bort det som egentligen skulle ha stått så får det jag skrev stå kvar.

Under den här tiden som jag prata om, alltså den stunden sen ja la mig i sängen tills nu så har jag också gett mig på något jag aldrig trodde jag skulle göra - En novell blogg (fick lite Déjá vu när jag börja skriva det här stycket, läskigt..) Jo men jag skrev rätt, en novell blogg. Jag som aldrig har fastnat för något läsande och dels det jag har gett mig in på att läsa en One Direction novell, har alltid tyckt det skulle verka tråkgt och typ långtråkigt - men där fick novell teamet 1 pöäng! Har nu lämmnat lite cred till tjejen som äger novell bloggen, den äger rent ut sagt! Och att den är hälften på engelska är väl ännu ett spår på att jag gillar den. Eftersom jag har svårt för engelska och inget mer än ett IG i ämnet så är jag nöjd över mig själv som läste ca 7kapitel, skapligt långa också på bara en kort tid och i flygande fart som jag kännde det. Lite cred till mig med va?? Här har ni länken till novell bloggen som ägs av tjejen Ellen, haha det rimma ju. http://shouldhavekissedyou.blogg.se/

Ja, nu har jag babblat (skrivit) klart för ikväll, tror så! Men nu vart jag fan lite trött också, haha sånt här gör jag nog oftare - om ni läsert också, skulle sitta fint och det skulle helt plötsligt stå 1-0 (eller kanske 1-1 eller 1-2, 2.1) till mig mot er eller tvärt om. Om det inte är något annat ni klagar på? Bra då säger vi det så, godnatt på er. Ska försöka få lite sömn, kanske blev lite för övertrött? Det märker vi. Godnatt igen!



Kommentarer
Postat av: anna

jo men vissa bilder ä fina :) å ja menar vill man bli bra på något är de ju som du säger bara till att öva :)

2012-07-29 @ 10:40:50
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: danten89

Vilket härligt inlägg =D
Vill med skriva mycket text osv.
Men jag orkar aldrig.. blir ju lätt att man lägger upp bilder och lite text om det? :)

Jaa skicka iväg dem du :P

Hur var det idag med hästarna?^^

Kram

2012-07-29 @ 11:38:22
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: =) Linnéa Lindh

bra jobbat med läsandet på engelska!

2012-07-29 @ 15:43:44
URL: http://linnealiindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0