Gotland om 7 timmar

Hej på er mina läsare, är superglad att ni är kvar även om uppdateringen ser ut som den gör :D
 
Har precis kommit ut från en dusch, sitter nu och målar naglarna och ska strax packa ner det sista och fixa lite smågrejor. Imorgon står klockan på 6 så borde kanske sova snart, men om man inte är trött så är det ingen mening att lägga sig i sängen haha..
 
Jag kommer uppdatera under veckan så mkt jag kan, då jag hittar WI-FI och när vi uppdaterar internet på campingen.
 
Tåget från Norrköping-Stockholm imorgon bitti går ca 08.30 och vi lär vara framme i campingen på Gotland efter tågresan, buss, båt, buss, buss och 8 km gående vid ca 19.00-19.30. Och hemfärd här i Norrköping vid 23.30 på fredag.
 
Veckan kommer bli grym och gör mitt sista inlägg här hemma imorgon bitti. Ha det bra sålänge :D 
 
 OBS. Glöm inte att följa mig på Istagram för att få mer uppdatering under hela veckan, överallt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej!
Ja du jag har inga direkta planer för denna vecka faktiskt, la till dig på instagram, följ gärna mig tillbaka, BeaHedvind!
kram

2012-07-02 @ 06:57:47
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0