Dagarna hos småkusinerna i text och bilder

De två dagar jag och mina två kusiner på 17 år, haha vad fult det lät. Nej, men dem är 17 iaf ;) Vi var hos våra småkusiner, Oskar 5 år och Klara 1 år :) Det var jätte mysigt då vi åt god mat, bada och sola, hoppa studsmatta, spela spel, såg film med godis och sov i husvagn. Det var lite kortfattat av det vi gjorde och jag gör mer än gärna om det.

Dom bor på världens mysigaste stället ute i skogen, i ett stort utbyggt hus med pool, stor trädgård och två små söta barn. Vem kan ha det bättre än så där? Vill ju bara flytta hemifrån och skaffa familj, NU!

 

Kommentarer
Postat av: danten89

Vad gott allt ser ut och så mysigt =)
Ska ni göra om det i sommar? :D
Vad gör du ikväll?
kram

2012-07-17 @ 22:54:51
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: frida

ser mysigt ut :D
sv; skönt, jo min dag har varit bara bra :)

2012-07-17 @ 23:16:45
URL: http://fridallindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0