2011 - 2012 utseendemässigt

Vad ska man säga? Har inte direkt ord för hur jag kunde se ut som jag gjorde förra året hahaha. Visst jag ser inte perfekt ut nu heller men klart mycket bättre. Många säger att jag ser likadan ut som förra året men då såg dom inte mkt av mig 2011 eller nu 2012. Visst man kan ha dåliga dagar då man ser ut som skiiiit och så men även när jag inte ens fixar mig så ser jag betydligt bättre ut än vad jag gjorde efter 1 timme framför spegeln förra året, och nu överdriver jag verkligen inte haha!

Och så klädseln, förra året. Shiiiet säger jag bara, har typ slängt allt och införskaffar mig nytt nu. Älskar den stil jag gillar nu, även om jag inte har möjlighet att klä mig i den helt så är jag iaf en bit på vägen. Och så håret, ögonbrynen, poserna osv. Mycket har hänt kan jag säga. Bara att inse liksom ;)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

jag tycker första bilden från 2011 var riktigt fin oxå! :)
Hur äre med dig? :)kram

2012-07-19 @ 17:20:29
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar
Postat av: =) Linnéa Lindh

älskar tredje bilden på 2011!

- varför kan du inte ha din stil fullt ut? :)

2012-07-19 @ 22:34:52
URL: http://linnealiindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0