Mitt hår

Bara för att jag hitta bild nr2 så saknar jag mitt hår otroligt mycket, vid vissa tillfällen.
Ignorera bilderna, kolla håret!!

Bild nr.1 - Håret var det ganska långt, i alla fall så jag saknar det. Det var oftats platt naturligt utan massa svängda toppar.

Sedan när jag var mindre så klipptes håret av några gånger och växte ut.

Bild nr.2 - Där hade jag ljusbrunt hår då det blektes på sommaren. Fick blonda och ljusa slingor och denna underbara färg på bilden under.

Bild nr.3-5 - Håret kunde ligga på topp ibland annars var det bara otroligt tråkigt, helt enkelt hur fult som helst. Usch.. Visste iaf inte hur jag skulle fixa det, men om jag hade haft det nu så skulle det nog inte se ut som det gjorde.

Bild nr.6 - Här vart mitt hår färgat och klippt. Just nu är det kortare och brun/rödare. Rätt nöjd!














Kommentarer
Postat av: Hannah

Fint hår, framförallt på bild 2, sjukt fin färg =)



sv: Hehe ja precis, det röda brukar ju tona ut i brunt sen så =D



Måste börja sola solarium snart så man har en grundfärg till sommaren :)

2012-01-26 @ 17:00:45
URL: http://rosaacykel.blogg.se/
Postat av: Johan

Älskar bild 2 :D så sjukt söt..!!! Kolla/kommentera/följ min blogg :D

2012-01-27 @ 21:45:49
URL: http://johanofglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0