Tisdag 7 augusti 2012

Ahhhh jag mår piss. Hostan är så jävla jobbig att jag nästan spyr och får kväljningar när jag hostar. När fan ska det sluta och så är hostmedicinen slut, så måste köpa ny och allt. FAN!! orkar inte mer :( Vet att jag klagar men vill få ut min jävla illska, det här gör mig förbannad..
 
Aja, iaf, nu skiter vi i det för en stund.. Idag red vi på fältet igen, hade lilla Fjonkan, B-ponnyn ni vet. Vi trava o galoppera runt lite bara så inget speciellt arbete utsatte vi dom för. Det var kul, jag var den ända utan sadel och det gick snabbt haha. Men mysigt var det.

Red också Epan i paddocken utan sadel, det gick som det gick. Lät han lulla på lite bara. Kul var det men typ aldrig mer. Fan vad ont det gör att sitta på honom. En 10 cm hög manke mellan benen typ.. haha!



Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah =)
Men nej svamp är blä^^
Haha.

Så hostan ger sig inte? :(
Usch, bekämpa den nu!

Händer ikväll? :)

Kram

2012-08-07 @ 16:46:32
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0