Suger på rubriker

Ahhh gud, jag har en sån fruktansvär träningverk. HELA benen också. Går som en gammal tant och är hur stel som helst haha, otränad eller vad säger ni? I söndags stog jag upp i sadel vilken innebär benträning, kanske stog upp 10-15 min sammanlagt? Och så igår och idag så tog jag en powerwalk på ca 40 min och i rask takt. Och nu är jag helt död i både vader och höfter haha....

Men iaf, idag har jag levt på det underbaraste sättet. Underbara stallmänniskor och ridning, hästar, skratt, unnat mig, hundar, tränat, duschat och tagit det soft. Hur skönt som helst och avslutar dagen med film också. Sen ska man ju bara försöka vara snygg på det med så mår man nog bra vartefter.. haha.

Har laddat ner alla American Pie avsnitt och ska se på det första avsnittet idag. Dom äger ju bara haha :D

Imorgon taggar jag återigen en stalldag med mer ridning och fotografering med Eiro, Tiff o Bella och med deras ponnysar också. Mysigt! Allt är mysigt nu förtiden haha, men så äre helt enkelt ;) Puss och godnatt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0