One Direction fan efter 30 år

Ta eran tid att kolla på den här videon. Åh jag älskarn. Då kanske ni kan förstå lite, varför man gillar One Direction, hur jag har blivit ett sådant stor fan som kallas för directioner.
 
Hur de här killarna förändrar ens liv och varför jag också är stolt att kunna säga att jag alltid kommer vara en directioner tills jag dör :)
 
 
(Är man directionator så gillar man dom inte på olika sätt, ex att det är en kille man inte gillar, kan inte så mkt om dom och uttalar deras namn fel osv och en directioner är ett av deras största fan osv, som kan allt om dom.)

Kommentarer
Postat av: danten89

Vem har gjort videon?=)
Bra låt i bakgrunden, Roxette ju^^
Svenska gruppen :D

Usch för att hosta.. :/

Jadu ska ni kolla här =)

Jag ska se på Lotta på Liseberg^^

kram

2012-08-06 @ 19:30:14
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Vilken Harry Potter är ni på?
Ni skulle ju se alla på rad? :D
Kommer ni hinna innan skolan börjar? :D

Har sett OS handboll, ska nu se London Live dudå?=)
Kram

2012-08-06 @ 23:53:38
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0