Natti

Det känns som om jag inte har något annat att skriva om än min hosta haha men det är väl det jag gör om dagarna..?!

Ikväll har jag tagit det lugnt, ätit god mat och suttit framför datorn. Tog en kvällspromenad med hunden för en stund sen också. Samma gamla visa ;)

Nu ska jag sova, eller snart rättare sagt. Funderar på film men får se. Annars borde jag väl sova typ nu så jag slipper väcka hela huset med min hosta, kan man hosta i sömnen förresten?? 

 Beautiful horse♥ Saknar att rida & pyssla om honom. Världens mysigaste häst!
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Vad åt ni för god mat då=)?

Hoppas hostan ger med sig? ;)

Klart ni hinner se dem?^^
Två veckor ju?

Vet du när individuella hoppningen i OS i hästhoppningen är?=)

kram

2012-08-07 @ 00:48:36
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Superfin bild föresten :D

Tack.

Gott, förutom svampsåsen^^

Hur är det idaG? :)

Kram

2012-08-07 @ 10:23:39
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0