Lördag 11 augusti 2012

Godmorgon :) Idag ska jag och Jessica (Eiros medryttare) bada Eiro. Kul :D Det lär bli lite kämpigt dels för att det är första gången han blir hel schampoonerad och eftersom slangen/vattnet inte direkt är hans lördagsgodis ;)
 
Skrittar nog någon häst också. Har inplanerat en heldag med American Pie tittande bara för att komma igång med de filmerna också. Riktigt skönt! Har vart så seg nu på sistonde men det beror väl på min hosta = mot det sjuka hållet. Men aja, det skadar inte mig sålänge jag inte får maginfluensa eller något värre haha..

Ha en bra dag!
 
En finare och underbarare häst får man fan leta efter. Det är i inne helvetet sjukt att just han existerar. Så jäkla go. Men det känns så tomt nu. Utan att sköta om honom, rida han och allt. Känner att jag inte är lika glad som förut och det påverkas faktiskt. Konstigt nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0