Liseberg♥

I lördags så överlevde jag under ALLA de stora karusellerna. Men tyvärr så dog jag under AtmosFear... Vilket jag tycker är jävligt förståeligt.

Eller jag började faktiskt gråta innan uppsvinget - har sagt att jag aldrig skulle sätta mig i den. Jag är så jäkla rädd för pirrande mage så det var nog därför :P Men jag klara den och den var nog den minst läskigaste ja åkte.

Innan AtmosFear så var jag inte så nervös. Det börja när ja åkte upp och kunde ju inte komma ner på något annat sätt än att sitta o vänta på nersläppet. Jag dog men det gick bra. En sån jävla adrenalin och så jävla kul! - Har också sagt att jag aldrig ska sätta mig i någon frittfall men nu gjorde jag det första gången - i europas största också, konstigt nog...

Dagen var riktigt bra! Solsken till klockan 7 och därefter spöregna det bokstavligt. Hjälpte ju inte att man tog Flumride för att torka heller..haha. Tack för en bra dag allihopa som var med:)
 


Från parishjulet↓

Kommentarer
Postat av: danten89

Nice =)
Vilka vader du fick där ;)
Annika vader?^^
Underbart.. ville dit i somras.. :(

Jag har haft skola.. pluggat och nu snart iväg och handla en sväng, mys.
Robinsson ikväll, ska handla nåt gott :D
Ska du kolla?

Kram

2012-08-27 @ 17:19:59
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: absolut :)
Hur står det till med dig?

2012-08-27 @ 19:17:03
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: danten89

Tänkte på det nu, typ hästhuvuden på sista bilden? xD
Haha.
Dålig humornivå här¨^^

Jag köpte några muffins med jordgubbssak.. sjukt goda :D
Bjussa på familjen och har en kvar tills imorn^^

Haft en bra start på veckan?

Kram

2012-08-27 @ 22:44:22
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

jaa? :P
stora huvudena?^^

åh vad gott, vad för bullar? :)

jag har med haft det^^

så sov så gott, och var pigg i skolan imorn? ;)

kram

2012-08-27 @ 23:22:00
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0