Fredag 3 augusti 2012

Godmorgon - det här är ett tidsinställ inlägg och hoppas verkligen jag är uppe nu. Glömde att säga till min mamma att väcka mig eller säga tiden då jag ska vara borta eftersom jag har så himla svårt att komma upp. Även om jag ställer väckaklockan långt uppe på garderoben så jag typ får ta stol och stänga av så piggnar jag inte till ändå. Går då och lägger mig och stänger av alla mina 5 alarm som jag har på mobilen i sömnen och vaknar kanske 5 timmar efter än beräknat. Något "hjälp" förslag för att komma upp?

Roman jag vet - men ganska kul att veta? ;););) Idag blir det stallet tidigt o rida. Får se vart resten av dagen tar mig - puss och hej - mitt orginella hejdå.

En taggad Eiro från Pay and Jump i våras. Sötis :)

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah =)
Jo gillar Linnea, gjort sen Idol :D

Gick du upp i tid?

Vad gott med kebab :D

Okey ;(

Jo helt okey torsdag.

Kram

2012-08-03 @ 09:20:36
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0