Harry Potter, maraton vecka

Just nu så känns det att bloggning inte riktigt är min grej. Vill inte alls att den ska se ut såhär eller vara som den är nu. Förändring måste ske och då menar jag nuu!!!! Bara en massa fina bilder kan tas så har jag ett litet projekt på gång.

Det kommer nog bli lite segt med uppdatering när jag som nu inte har något kul att uppdatera om och själv hatar när jag gör massa tidsinställda osv. Måste skaffa blogg.se appen, när jag har tillgång till mobilinternet..

Ska snart sätta på andra filmen av Harry Potter, resten av veckan blir det en HP maraton. Såg första igår och gud så länge sen det var, så gulliga är dom också :)


Kommentarer
Postat av: anna

visst är dom det :D!



åh de är så smidigt med mobil inlägg, har börjat me de :)

2012-04-10 @ 09:28:40
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: anna

haha ja eller hur, speciellt sådana dagar då man inte hinner blogga :)

2012-04-10 @ 18:08:26
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0