Tisdag 120403

Idag blir det en morgon promenad med hundarna igen. Blir bara så mycket piggare när jag får komma ut på morgonen dirkekt när jag har vaknat. Skönt är det också även om man går och småsover haha ;)

Får se hur dagen blir. Kroppen lär inte palla så som det känns nu.. Men får väl stå ut med min ångestsmärta i rygg och kropp. Det gör verkligen så ont ibland att man bara vill gråta. Men är van att ignorera den, så kan ha kul även om det känns alltså :) Oroa er inte, kanske tar i lite väl, men när jag väl skriver så känns det inte som så i alla fall.

Hörs ikväll, tidsinställda är på gång :)

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: har inga direkt planer eftersom jag är sjuk :/ dudå?

2012-04-03 @ 10:31:59
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: nej mitt lov började i fredags förra veckan såå jag börjar på tisdag!

2012-04-06 @ 10:12:30
URL: http://annasfashionblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0