Lördag morgon

Godmorgon! Denna lördag börjar jag med lite plugg. So-inlämmningar, HK-prov och läsa sv-bok. Inte världens roligaste start på en lördag, men ibland får man prioritera in tråkigare saker först så att de roliga också hinns med under dagen.

Här näst åker jag till stallet. Jag har 4 timmars teori inom "grön kort", fix inför dressyrtävlinge imorgon. Se och häpna! Imorgon ska jag tävla, sjukt taggad :D Och självklart blir det på den lilla ponnyn Curre för andra gången. 

Det här på lektionen oktober 2011, så jag kan säga att vi har uppnåt framgångar. Eller jag på ponnyn då ;)




Kommentarer
Postat av: anna

åh va härligt :)! lycka till på tävlingen :)



idag ska ja nog åka till stan tror ja sen blir de inte mycket mer :)

2012-04-14 @ 09:47:42
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0