Spark av häst kan göra en gnutta ont!

I stallet så skulle jag borsta Lora "den nya, stora och kraftiga hästen". Jag hade precis kratsat hovarna på ena sidan och skulle därefter över till andra då hon blev riktigt tjurig och drog ut benet så långt hon kunde och gav mig en rejäl spark. Jag kände ingen smärta direkt då jag gick ut en promenad med henne. Fortsatte även med stallarbetet och kände inget. Men när jag cykla hem så kände jag smärta och har nu värdens värk och är både blå, röd och svullen.

Känner dock att detta är en av mina skadeotursdagar ;)

För i skolan så "skoja" jag och linnea på lektionen då vi satt ute i korridoren. Vi tog varandras grejer och kasta iväg osv. Och då tog hon min penna och kasta upp över skåpen där den ramlar ner i ett hål och då ville jag hämnas :)
Då jag tog hennes penna, men då kom hon i värdens fart och slängde sig på mig då vi gled på golvet och krascha rakt in i skåpen. Som tur va tog hon skydd med handen mot mitt huvud så hon själv började blöda och jag fick några skrapsår på benet. Så går det när man är vänner!

Lora



Kommentarer
Postat av: Mariam

Haha, men jag tröttnar efter ett tag på att rida :P

2011-09-14 @ 19:19:23
URL: http://liferollson.blogg.se/
Postat av: Mariam

Haha, jag tycker det är kul att rida någongång ibland, förut red jag lite oftare men inte längre :P

2011-09-14 @ 22:40:58
URL: http://liferollson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0