Förändring av hår

Jag är inte alls nöjd över mitt utseende eller hår, ingen vi behöver gå in på. Men lite förändringar kanske skulle göra mig lite mera nöjdare. Jag har funderat länge på att färga och klippa mitt hår, men vet inte hur.

Den stora äran skulle vara om ni kom med ideér och förslag vad ni tycker jag skulle passa i.

Några exempel:
Färgning:
  • Ljusare slingor
  • Rödare nyans
  • Ljusare nyans
Klippning:
  • Axelkort
  • tunna ut toppar
  • uppklippt
  • toppar

    Ni kan ju kika runt lite på bloggen och kolla hur mitt hår ser ut just nu :)

Kommentarer
Postat av: julia

mörkbrunt/chokladbrunt skulle kanske vara fint :)

2011-11-08 @ 21:04:58
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0