Sen uppdatering :(

Internet har strulat nu på kvällen, så därför blev allt fix på datorn försenat. Som bland annat bloggningen. Mitt första inlägg under dagen publiceras vid 11 tiden och det är inte alls bra.. :(

Blir nu lite hästinlägg eftersom jag saknar att skriva om detta, hästbloggen är ju nu under renovering ;)


Jag har i alla fall idag ridit två pass på två underbara hästar. Både Eiro min sköthäst och Wheera min, ja vad ska man säga? Medryttarhäst/foderhäst/hjälpa till med häst? Något slag iaf.
Passet på Eiro gick väldans bra! Han var pigg, lyhörd, riktigt mjuk och ville direkt gå i rund och fin form "stadigt" när jag korta tyglarna. Vad hände med honom? Haha

Men passet på Wheera var allt där mycket värre. Hon är ju en liten bitch som många vet om. Inte mycket att säga om henne än att det är den jobbigaste hästen jag har ridit. Men underbar är hon. Hon har sin plats i mitt hjärta endå. Så fin så! När hon väl skärper sig så är hon en av de bästa jag ridit :)

Eiro:


Wheera:

Kommentarer
Postat av: danten89

Vad för fix? =)



Myys.



Jag ska göra julgodis och klä granen imorn :)

Söndag vet jag inte^^

Kram

2011-12-16 @ 23:36:19
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Då har du att göra? =)

Hehe.

Har du inte pyntat ditt än?^^

Kram

2011-12-17 @ 01:17:09
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Okey ;D

Hehe.



Men blir väl julstämning på det imorn?^^

När ska ni klä gran?

Kram

2011-12-17 @ 01:34:31
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0