Min dröm ♥

Det är helt otroligt!
 
Åkte hem från stallet vid åtta imorse, hade inga förväntningar alls. Min syster köade redan på ticnets hemsida efter biljetter till One Directions konsert i Sverige nästa år. Vid nio köade jag också, kom in snabbare än henne och letade lediga platser direkt. Fanns inte alls många kvar och dem sålde 65 000. Hitta bästa lediga, trök på beställa och betalade.
 
Nu har jag och mina två bästavänner fått en varsinn biljett till våra drömmars konsert i maj 2013. Det blev inte dem bästa platserna men huvudsaken att vi ser dem och får uppleva våran dröm. Nu kan jag fortsätta leva lyckligt ♥


Deras nysläppta singel och video. Världens finaste killar, video och låt. Åhh!!


 
Nu ska jag och mina vänner fira. Blir en lugn kväll hemma hos My med x-factor tittande då One Direction faktiskt är med och är just nu i Sverige! Egentligen skulle vi nu ha suttit inne i x-factor så det känns lite surt. Men vi nöjer oss med konserten :)

Kommentarer
Postat av: danten89

Nice =))
Hörde att du fick biljetter :D
Glad för din skull :)
Ikväll ska jag se på X-factor. har rätt ont i huvudet.. orkar inte så mycket.. hoppas inte bli förkyld :P
Händer ikväll själv? Du måste la se på x-factor? :)
kram

2012-11-02 @ 19:30:30
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Fick ni skrika framför tvn då? ;)
Hehe.
Tjejerna var/är som tokiga :)

Hur mår du idag?
kram

2012-11-03 @ 13:21:17
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: =) Linnéa Lindh

Är så sjukt jävla kär i den där låten assåå!! OMG

2012-11-09 @ 22:19:55
URL: http://nattstad.se/linnealindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0