Torsdag - avslutningsdag

Godmorgon på er! Åh sista gången jag säger det såhär, innan skolan börjar igen efter lovet. Känns så sjukt och overkligt att det redan är avslutning idag och att min syster tar studenten imorgon? Känns på riktigt som en dröm eftersom jag har levt de senaste veckorna i en ren mardröm och så är det lov redan? Skönt är det ju iaf ;) hahaha.

Min klass 8b och 9b ska tillsammans ha en dag i vrinneviskogen med grill och så, sista gången man umgås med klassen och min bror går ju där i så det kommer kännas så grymt tomt när niorna slutar. Får se lite hur allt blir efter avslutningen, om man kommer sakna dom eller inte? :P hehe Nae vars, det kommer vi nog alla göra!

Börjar klockan nio och slutar tolv så det blir en skön dag. Efter skolan går jag promenad IGEN haha och ska också hinna sola. Senare måste jag hinna förbreda mig inför avslutningen som börjar vid 5, mycket att göra idag. Får se lite hur uppdateringen blir, men har ett roligt inlägg till er iaf. Hörs sen och hoppas alla får lov snart :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg<3

2012-06-14 @ 10:20:09
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: danten89

Härlig bild^^



Jaså?

Hur var dagen då?



Ja precis, men imorn är det Jimmys och Ciccis stora dag?! =D



Kram

2012-06-14 @ 12:20:20
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0