Gotland 2011 - Fett narre!

ahh gud. en underbart sjukt vecka i Gotland, gjorde några av mina bästa dagar i livet :D
vet inte hur deta gick till men tycket att det är fett narre att leva på Gotland!
Mina vecka har som sagt varit toppen. träffat nya vänner, två gotlänningar: chris & simon
och en stockholmare: Pontus. Toppen killar asså :) sen har veckan bara flytit på.
Hoppas eran vecka har varit toppen! :)

Här kommer massa bilder från ditresan-hemresan ↓































det var inte alla bilder, men mera kommer kanske lite då & då. plus säg
bara till om ni vill se några fler bilder :)

Några gotlänska ord jag lärde mig/fick höra: ↓

narre
söjt
gomman
kitopera m.m

Kommentarer
Postat av: danten89

Vilken underbar vecka du haft=)?

Oh Dogge? Var han cool?



Jag har mest slappat, hostar som jag vet inte vad^^

2011-07-08 @ 23:13:39
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Anonym

fleeeeer bilder!!!

2011-07-09 @ 00:29:48
Postat av: =) Linnéa Lindh

tack för en underbar vecke gomman :D <33333

2011-07-09 @ 18:39:00
URL: http://linnealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0