5 juni

Det är så skönt när man får så himla mycket gjort på en dag men också kan ta det lugnt. Idag har det varit en sån dag. Det bästa var solningen, träningen och att få iordning på den stationära efter ca 1 år utan kontroll, då min lillebror har haft den. Nu ska jag börja åka bort mot stallet och taggar för ridlektion ikväll :)
 
Nu gråter jag lite för att bilder kommer bli ett jäkla problem på den här bloggen. Har ingen fungerande kamera, mobil eller datorkamera som förut. Men gör det bästa, haha!

Kommentarer
Postat av: danten89

Du kommer klara dig ;)

Jadu, äta och fika gott? ni? :)
Jag jobbar ju annars imorn ;)
15-21:15 :P
kul kul.

vad grillade ni?
kram

2013-06-05 @ 19:59:52
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0