Träning - självförtroende

Hur underbar är inte känslan när man känner sig stolt, över sig själv?! Träningen ger mig verkligen självförtroende och måste säga att det bästa valet jag gjort var nog när jag bestämde mig för att ta tag i träning & kost på riktigt.

Träningen går ju hur bra som helst. Min kropp känns helt mosad efter den här veckans träning såhär långt men det är ju så det ska vara? Kosten går bra förutom att jag kanske unnar mig lite fööör ofta ;-) Nästa vecka ska jag ge mig på ett försök att inte äta några "onyttigheter" utan istället ersätta sådant mot nyttigare alternativ. Mycket frukt! Ska också testa för första gången att hinna löpa innan skolan nu när jag är tillbaka nästa veckan. Kommer börja betydligt tidigare om mornarna så det kan nog blir mitt livs svåraste "projekt" haha!
 
Ett tips för er som kanske inte tränar är att börja träna, faktiskt. För känslan efteråt och när resultaten börjar smyga fram - shiiit, den är obeskrivlig. Viljan som jag snackar om, har du den så kör men har du den inte - skit i det. ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0