Torsdag 13 mars 2014

Jag längtar så mycket tills jag är tillbaka i skolan, till dem vanliga rutinerna! Jag hinner ju inte med ett skit och det tar kol på mig.. Idag har jag endast vart på praktik, ridit Blis och tränat. Blis var lite ofokuserad ett tag då vi red ute i blåsten med blev fin mot slutet och precis så har mage/core fått bränna rikigt ordentligt. Något positiv med dagen!

Imorgon tänker jag stanna hemma för att plugga! Har en del uppgifter som måste in, typ förra veckan..haha! Så det behövs. För att komma upp skapligt imorgon funderar jag på att ta veckans första löparrunda, funkar det inte med löparskor får jag väl ta foppa-tofflorna ;-)


Dagen har bestått av pasta, sjukt länge sen jag åt det! Coffeehouse's goda kyckling-curry-pasta till lunch och en pasta sallad till middag.
 

Kommentarer
Postat av: bella

var har du praktik? va går du för linje och skola?

2014-03-13 @ 22:49:23
URL: http://nattstad.se/bellaritzen
Postat av: danten89

Yeah =)
Får du luncha där på stället varje dag? :P
Hörde att du kan bli inringd? :)

Jag jobbar imorn och lite så =)

Är du sjuk alltså?

kram

2014-03-17 @ 23:23:31
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0