sick as hell..

Hmm.. Under onsdagen mådde jag så jäkla bra därav senaste inlägget. Torsdagen bjöd först på rejääääl magvärk  och senare under natten på frossa där jag grät mig till söms. Var hemma hela fredagen, mådde helt ok under kvällen. Bada dock i kockhett vatten, säkert runt 3-5 ggr under dagen för att förhindra frossan. Dock inget bra val då febern ökade som attan.
 
Under lördagen bestämde jag mig för att åka upp till sjukhuset o kolla upp mig. Har njurbäckeninflammation. Väldigt allvarig då jag var nära på att bli inlagd med dropp o grejer. Men hämtade istället ut stark antibiotika. Har legat hemma hela helgen + idag men börjar må mycket bättre!! Ingen feber, ingen huvudvärk, ingen yrsel, ingen magvärk, ingen kropp/led/muskel värk, ingen frossa & inga svettanfaller. Wiiihuuuu, bästa på länge! Nu ska jag sova sen vakna upp och vara helt frisk imorgon med!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dan

Var stark Moa =)
Hoppas Annika bästa moster är stark.
Man får ta en dag i taget just nu?
Hur känner du? Mår du?
Vi tänker på er.

Tycker du?:P

Vad gör du?

kram

2014-03-24 @ 23:54:23
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0