just do it

Vilken dag haha! Startade morgonen med ett boxningspass på idrotten, sjukt jobbigt men kul! Väldigt skön dag i skolan också! Väl hemma så somna jag, helt slut.. måste nog vara för det kalla vädret, man blir så himla seg :( hatart!!!
 
Aja bara rycka upp sig, gick ut med hundarna och sedan vidare till stallet med min lillebror som hästskötare ;-). Nu har äntligen Blis börjat sättas igång efter sin vintervila, så kommer nästintill spendera varje dag med honom i stallet nu, kvalitetstid <3
 
Blev lite pulcka åkning med Erik på vägen hem samt att jag drog honom hela vägen.. får jag aldrig vila eller? :p Antagligen vill jag väl inte det då jag precis avslutade ett ben & booty pass. Somnar gott ikväll! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Ja det skulle vara skönt =)
Men ett rum blir ju typ mysigare? :P
Lite trångt, men vad gör det?
Vi kan ju spela spel? Bara skratta och njuta? Eller se film eller serie eller nåt? xD
Robin är kanske med. vi får se sa han :P
Men ha massa gott att äta och dricka, skulle Erik vara med?

Ja jag måste ner på Hemmakväll, lön imorn och hemmakväll på lördag :D

kram

2014-01-23 @ 22:35:32
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0