10 januari

Jävlar träningsvärk.. Lite så känner jag nu. Har så himla ont i HELA kroppen så jag inte riktigt vet vad jag ska göra haha, känns som om jag har sträckt varenda liten muskel. Så har faktiskt inte kunnat träna på 2 dagar. Eller i går hade vi stryka på idrottet vilket dock gjorde träningsverken värre, men träning blev det iaf!
 
Ska se hur det känns imorgon, om ja hinner är jag sugen på lite ben/rumpa, annars börjar jag igen på måndag då jag hoppas på att jag känner mig bättre ;-) Har liksom sovit hela dagen för jag har varit så slut i kroppen över att bara ha gått så lite som jag gjort i skolan.. haha!
 
bjuder på mina senaste selfies från insta ;) moamilden heter ja där!
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Duktig du är som tränar hårt, men träningsvärken kan du väl få slippa? ;)

Har du gett upp NK Magasinet? :P
Eller startar du snart igen?^^

Vad gör du?

kram

2014-01-11 @ 00:56:45
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Martina

Vart tränar du? :)

Svar: På mitt lilla hemmagym ;)
Moa Mildén

2014-01-12 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0