tisdag 25-02-14

Efter dagar som denna så känner jag mig såååå himla motiverad till ALLT. Dagen har varit så bra och jag sitter här nöjd och belåten efter 2 feta lass av mammas goda vegetariska lassange!
 
När man får till en dag med allt man älskar i livet så mår väl vem som helst bra? Startade dagen med en promenad med hundarna innan jag drog ut på 5km löpning. En bra praiktikdag och därefter lite kompishäng på stan. Lite stall efter det också, Blis vilade men han fick lite mys, blev duschad & en makeover. Hann även med ett träningspass nr2 när jag kom hem. Så mage/core fick bränna riktig ordentligt och avslutade med helkroppsstretch. Och som gräddet på moset - bra & god mat hela dagen.
 
Imorgon och på torsdag rider Jessica Blis så dår får jag lite stallledigt och kan spendera eftermiddagarna med plugg, kompishäng och en hårmakover på mig själv. Häärligt :D
 
Dagsform och dagens goda
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snyggt o gott =)

2014-02-26 @ 09:14:34
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0