Guld i livet

Vilken underbar helg! Jag mår äntligen bra igen och känner mig riktigt utvilad. Kunde inte hålla mig ifrån träningen så satte igång redan i torsdags och har gjort väldigt bra pass sen dess, skönt! 

Med ännu ett OS GULD, sovmorgon, frukost med familjen så känner jag mig mer taggad inför denna dag. Tänkt att mörda mina armar & bröst innan jag åker och rider Blis. Nu är han igång helt, vi tränade skänkelvikningar igår, så duktig! Och började jobba galopp i fredags. Han är lugn, söker sig neråt och bryter av när jag bara tänker det. Snacka om utveckling!! Innan sin vila fick man knappt stopp på honom! Så det är super kul!!
 
lite från dem senaste dagarna
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Underbart =D
GUUUUULD Sverige.

Jobbade förut, nu bara slapp :P
Ska kolla skidskyttet snart med :)

Händer för dig då? :)

kram

2014-02-16 @ 15:43:36
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Jobbar tisdagen :P
Men kan alltid bli inbokad på jobb =P
Blir ju så här.
Jobbar massa vissa perioder och andra mindre :P
Robin sa att ni hade det toppen hos mormor? :D

I helgen är det iallafall mellon som gäller, eller? :P
Plus att jag är galen i att kolla OS ;O

Händer på ditt lov?

kram

2014-02-17 @ 00:43:38
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Denise

sv: Exakt! Och personer som inte kan vara självkritiska och se felen i sig själv måste verkligen lära sig det så det inte behöver gå ut över hästen..

Skönt att du äntligen är frisk! :D

2014-02-17 @ 13:57:28
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0