en bra helg

Jag kämpade igenom världens svettigaste mage/ben/rump pass i fredags. Shit, det tyngsta jag vart med om och träningsvärken sitter som attan. Men det är just dem passen som ger resultat! Under kvällen firade vi fina Malin som har fyllt år. En bra kväll av det jag minns ;) 

Lördagen bjöd på pizza & mello mys med lillebror och syster hemma hos henne vilket blev perfekt en dag som denna.
 
Startade den här söndagen med hoppträning på fina Diving för Thereza. Det gick helt ok, är nöjd iaf:) Därefter fick Blis skritta ut i snön för första gången efter sin vila, mys! Och dagen avslutades med träning, perfekt!

mina fina tjejer <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0