ska till...?

Herregud vilken lång dag.. Har precis gjort klar allt arbete inför Ölands resan med klassen. Vid halv 10 kom jag hem från stallet efter ett superpass på Nasse. Gick därefter en kvälls pw på 1 timme med Malin, så skönt! Sedan duschade jag samt packade. Innan stallet var jag ute och sprang, längre och snabbare idag med ;) Har också pluggat under eftermiddagen. Fullt upp helt enkelt.
 
Nu är mina ben döda efter all motion (cykla till skolan och hem också). Och hjärnan av all plugg. Så lite sömn skulle inte sitta fel. Kommer hem på fredag kväll, hörs!
 
 

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;
Allt är toppen, vad hittar du på?:)

2013-09-13 @ 09:11:24
URL: http://nattstad.se/ttheresebjorkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0