Rullar på

Hej, det var ett tag sen. Men tycker om att blogga när jag bara känner för det riktigt mycket :) Dock så planerar jag ny design och header så jag kan göra ny blogg. Ska bli kul!
 
Veckan har gått otroligt fort. Mått dåligt hela veckan men har varit igång ändå, känns bra. Red en jobbig Blis både tisdagen och onsdagen men han slappnar av och blir fin mot slutet vilket ändå känns okej. Ska tävla Nasse i DM dressyr om 1 måndag, så red han i onsdags, men vilken svår häst...Han gick fint på tygeln för det mesta men det var mycket och rida och det ska gå på hans vilkor. Mycket träning på han gäller inför tävlingen!!

Idag var jag på stan, shoppade och gick runt med en väska på 7kg i 3 timmar.. OKEJ ONT I RYGGEN, haha! Nu städar jag rummet samt packar lite. Tillbringar natten hos Jessica. Vi ska förmodligen på fest ikväll, men får se hur det blir. puss
 

För att göra inlägget roligt så slänge jag ihop ett collage med mina tumblr bilder. FÖLJ MIG!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Varför var inte Robin med för? =)

Kram

2013-09-07 @ 00:31:48
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Yeah =)
Nej inga killar är ju bra i år? ;O
Haha.
Hoppas en tjej vinner!

Nej jag är inte kvar. :)
Men det var mys.

Hur mår du då?
Vad gör du? :)

kram

2013-09-07 @ 19:47:01
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE

Härliga bilder, inspirerande på något sätt!

2013-09-07 @ 20:39:40
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0