För korta dagar

Jag får en otrolig ångest när jag inte hinner med allt jag vill göra om dagarna. Dagarna räcker inte till! Jag menar, redan nu när jag inte hinner med allt så är jag borta från skolans slut till nio varje kväll och middagen hinns inte med så den äts när jag kommer hem på kvällen.
 
Dock kan det bero på all den press jag sätter på mig, att jag alltid vill så mycket. Det jag önskar jag skulle hinna med en vanlig dag är hundar, hästar, träning, plugg, vänner och blogg. Några få är bara avbockade idag.. Hur hinner alla med sina liv? Berätta och hjälp mig...haha.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Vad gör du då?=)
Händer i helgen? :D
Usch.. kolla upp?
krya!
kram

2013-09-26 @ 22:17:06
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

jobbar lördag och söndag, så får ta det lugnt värre? ;)
fast börjar 16 imorgon, så kan ta det lite soft ikväll?^^
ja hur ska du göra?=)
kram

2013-09-27 @ 14:41:45
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0