Pay and ride 12 oktober

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva Sputnik.. Under framridningen var han spänd, ingen framåtbjudning, knäppte av formen hela tiden, gick bakom hand och det kan fortsättas.. vad gick bra egentligen? nja inget, inte ens jag orkade rida han, så jobbigt var det..
Men tydligen såg det bättre ut under programridningen än vad det kändes, orkade knappt rida hand där heller, höll seriöst på att ge upp i vissa lägen.. Men vi tog med oss 59.6% och är väl helt okej nöjd då jag fick så mkt bättre procent än förväntat. Så halvt nöjd och halvt missnöjd typ, haha!

Idag har jag också varit iväg och fotat med Malin och Eve i det fina vädret, tagit en löparrunda, firat min bror som fyller, grattis igen! Och avslutat dagen på bästa sätt, promis med hundarna innan sängen, alltså bästa! Är också taggad inför en ny vecka, så här säger jag godnatt :)
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

tack =D
det gick bra att jobba, kom dit och så fick jag reda på att jag jobbar en extra timme.
så en extra betald timme, cashin'
haha
själv? :)
kram

2013-10-13 @ 23:51:46
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0