Gäller att vara hurtig

Tja! 1,5 vecka kvar tills min födelsedag? Hur sjukt är det inte!!? Aja, får väl ta det som något positivt, vilket jag faktiskt tycker det är, tills jag typ blir 20, sen får tiden(åldern) gärna stanna;)

10 timmar senare kom jag hem från skolan förut.. Slutade 14.50 men några i klassen skulle jobba i skolan vid 16.00(betygsgrej) och jag var ju en av dem, o hann inte hem imellan. Varför inte spendera en hel dag i skolan liksom?

Så träningen hann jag inte med skulle liksom plugga, äta middag, gå med hundarna o allt när jag kom hem + försöka sova tidigt, så får väl vara nöjd att gårdagens löpning gick så bra :)↓ Nu är kl ställd på 6, blir morgonpromenad innan skolan. Skönt! Så godnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

duktiga du :D
jo men köp den och drick den.. såååå god ;D

härligt, allt bra här med :)
vad gör du?

varit fram och tillbaka denna vecka, med jobb, slapp, och fixa hemma^^

kram

2013-10-10 @ 22:08:47
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Emelie

Har just hittat till din blogg och mitt första intryck är "Wow, vilken brud!"
Har du några spontana tips till en 18 årig tjej som vill börja träna men som knappt finner tid? :)
Tränade mycket förr men nu pendlar jag 8 mil till skolan varje dag och kliver upp fem för att hinna med stallet innan skolan, kommer hem halv sex och drar till stallet och gör det klart. Kommer hem vid åtta-nio nån gång och käkar middag och pluggar.
Ja skulle så gärna vilja bli inspirerad nog att klämma in nåt kortare träningspass i vardagen.
De är svårt att hitta tid men ja skule så gärna vilja. :)

Förlåt om de belev väldigt tjorvigt dehär.. ;)

2013-10-11 @ 23:59:54
URL: http://emeliejosefssons.blogg.se
Postat av: danten89

vad är det? =)
film? serie? :)
jag ska se film.
kram

2013-10-12 @ 21:33:25
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

har så mycket film att jag inte vet^^
haha
men det blir någon ur mitt arkiv :P
haft en bra lördag?
kram

2013-10-12 @ 21:41:33
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0