23 hours

Att jag sov 17 timmar natten till måndagen och 11 timmar natten till idag kan nog betyda all slit de senaste dagarna blandat med sjukt lite sömn. Nu borde ju jag vara utvilad hela veckan ut. Skönt! ;)
 
Igår började jag och Jessica somsagt våra hälsosamma liv (mitt fortsatta). Vi båda fick till träning och vi avslutade dagen med att vilade våra trötta kroppar hemma hos mig med lite mys.
Idag blev det sovmorgon, gick en promenad i eftermiddags, hämtade ut lite paket och gick sedan till stallet och red Blis. Det var verkligen mycket häst att rida. Testade paddocken bakom för första gången. Ensamma, blåsigt, nära motorvägen, ja det var nog inte det mest avslappnade häst jag suttit på men tillslut slappnade han av och vi två har nog aldrig svettats så mycket tillsammans.
 
Inatt ska jag försöka få bra med sömn också för den här veckan vill jag ska bli fullpackad och stressig, för det gillar jag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Duktig du är =)
Jadu mindre jobb denna veckan, men älskar livet ändå =)
Haha.
Hur mår dudå?
Lugn vecka? :)

kram

2013-10-08 @ 23:31:39
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0