Keep Life simple

Även om jag bara känner mig sjukare för varje dag så var den här dagen rätt så okej. Matte provet i skolan hade jag noll förväntingar för, kände mig inte säkert på någonting.. MEN jag gjorde ALLA uppgifter och lämnade salen med gott förtroende, inte alltid det händer :-)
 
Något mindre bra idag var tandläkarbesöket.. Lagade en tand och fick bedövning som satt kvar i 3 timmar efter. SÅ JÄKLA JOBBIGT.. Och jag som var superhungrig men kunde knappt röra munnen :/ Nu är bedövningen borta men har istället världens verk.. Vet inte om det är tanden eller kinden, har man det efteråt? Hade det inte sist jag lagade iaf..
 
Aja, nu ska jag ta en skön varm dusch sedan forsätta se på Glee. Imorgon taggar jag ännu ett matteprov sen en lugn dag. Hoppas jag mår bättre!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Kul att du svarade på allt i matten, vad var det för matteprov=)? Härligt.
Jag ser Merlin och slappar, men fastnade på spotify och massa musik :D
Bry dig inte om kinden.
kram

2013-11-13 @ 22:54:26
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0