12 november - en vanlig tisdag

ÅH, jag har gått och blivit sjuk :/ Försöker varva ner lite och har därmed tagit bort träningen den här veckan för att försöka hålla mig relativt frisk veckan ut! Massa viktiga prov samt tävling lör-sön och det vill jag inte missa!

En vanlig tisdag idag med skola, hundar, stallvärd samt ridit en väldigt fin Blis på lektion då det inte lockade att plaska runt i paddocken själv i mörkret... Men han var superduktig verkligen! Nu ska jag äta det goda på bilden nedan samt plugga matte, har prov imorgon så vill gärna att det sitter säkert!! Ha det bra sötisar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah :)
Jag vill ju det, vad är bästa med den serien? :D

Men stall älskar du ju? :D

kram

2013-11-13 @ 16:25:22
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Gillar du med Angelina Jolie? :)

Ja men det låter bra, får fixa Vampire Diaries snart då^^

Vad gör du ikväll? :)

kram

2013-11-13 @ 22:18:54
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0