Onsdag :)

Äntligen har jag låtit mig själv att ta en hel vilodag i veckan och det blir numera på onsdagar. Även om jag vill träna och känner ett måste för det så är det ganska skönt att vila från allting. Bara vara hemma och ta det lugnt.
 
I veckan har jag fått hem lite nya kläder. Bland annat ett par sneakers, långklänning, bikini, shorts och två finklänningar. En till skolavslutningen och en till middagen/balen. Ska ta och testa dem en sista gång och se om dem fortfarande sitter lika bra;) 
 
Ville bara skriva lite, var ett tag sen :) Nej nu ska jag ta o äta lite mat samt försöka plugga lite när jag äntligen har lite tid för det!
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Har precis skruvat ihop nya datastolen jag fick av morfar i present :P
Haha.
Och har bästa vän på fika, men hon ska hemåt snart :)
pluggade dudå?
kram

2013-05-22 @ 19:30:34
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0