One Direction, Stockholm

Jag, Malin och My åkte ner till Stockholm med bussen 09:05. När vi kom fram letade vi direkt efter vårat vandrarhem och över förväntan hittade vi oss dit ganska snabbt. Vi lämnade packningen men fick vänta några timmar innan vi kunde checka in. Så vi gick till Grand hotel där massa fans stod och kollade om killarna var där. Det var så sjukt jävla varmt så jag trodde jag skulle dö, säkert över 30 grader i solen. Men där var dem dock inte.. Så vi gav oss ut på stan för lite häng och lunch. 
 
Senare checkade vi in och fixade iordning oss och begav oss sedan iväg till pendel för att åka till Solna där vi direkt gick till arenan och köade in. Platserna vi fick var exakt längst bak, mitt framför scenen. Så vi såg ändå väldigt bra om man jämför sig med dem som satt på sidorna. Det var ett bra förband och bra väntan med bra musik och skithärlig publik. Gangnam Style sattes på och alla börja dansa och även Beyonces Single Ladies sjöngs av alla. 
 
När killarna kom in var det en sjuk jävla känsla. Hela konserten var så fucking perfekt och har aldrig skrikit såhär mycket i hela mitt liv. Killarna berättade hur mkt dem älskade Sverige och oss, dem sa köttbullar och vi älskar er på svenska osv osv. Niall hade även på sig en Sverige tröja i slutet. Åh pallar inte känslan haha. Det var över 30 000 skrikande fans under hela konserten och alla sjöng för det mesta med. Grät några gånger också men allt var för overkligt så fick inte fram några tårar när jag annars skulle gjort det. När jag kom ut från arenan hade jag lock i båda öronen. Nu är jag hes och har halsont, haha underligt ;) Idag träffade vi även på några directioner vänner, bästa!! Kunde inte haft det bättre i Stockholm.
 
Kommer leva på det här under hela mitt liv♥ 
 
Gangnam Style
 
Harry säger köttbullar


Little Things och ljushavet. här ser ni hur mycket folk det var och hur fint allt var och hur perfekt dem sjunger :')
 
Inte jag som filmat något!

Kommentarer
Postat av: danten89

Åh verkar ha varit underbart =D
Saknar? :D
kram

2013-05-10 @ 00:48:52
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Bara vara på en 1D konsert livet ut? ;)
kram

2013-05-10 @ 13:48:43
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Vi har grillat, ni med va? ;)
Jag ska nu se let's dance, du?
kram

2013-05-10 @ 19:53:23
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Händer mera i helgen då? :)
Nästa kommer vi ju hem till er :)
Kram

2013-05-10 @ 22:05:32
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: danten89

Vad åt ni idag då?
vart en riktigt seg dag.
så slappat galet ;O
kram

2013-05-11 @ 20:52:18
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0