min helg

Jag har haft en väldigt bra helg. Lugn fredagskväll, spontan lördagskväll som gav sina konsekvenser idag. Fyfan vad dåligt jag har mått..haha!
 
Red även ett stund på Blis igår. Han kändes fin! Åkte därefter till min kusin Oskars 5-års kalas. Mys! Om man bortser att min syster bröt benet när hon ramla av fyrhjulingen han fick i present och Oskar fastna med benet i staketet.. Så var det en bra dag ;) Och dagen avslutades hemma hos My med lite vänner.
 
Idag har jag somsagt mått som förtjänat.. Har sovit halva dagen men avslutade denna helg och söndag med ett pass på fina Blis. Bästa!! 
 
Jag och lillebrosan, var riktigt kul faktiskt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Ja så typiskt, och Londonresan och allt :(
Tänk om man kunde ändra på tid och rum?
Men detta är livet.
Livet går upp och det går ner.
Diggar bilden, bara Erik kunde tittat^^
Kram

2013-05-05 @ 23:02:45
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0