lever livet helt enkelt

Just nu känns allt väldigt bra. Imorgon är det min sista jobbdag innan mitt sommarlov och på torsdag-lördag är jag på Bråvalla festivalen och söndag-onsdag är jag på ridläget ute på Hylinge gård. Det kommer bli stressigt och tajt under helgen men jag kommer leva och ta vara på varenda sekund.
 
Nu är jag också trött. Har sovit högst 3 timmar varje natt över en vecka. Så äntligen ska det bli skönt med några fler timmars sömn. Sov gott på er ♥
 
Är taggad till 1000000 inför Avicii. Tror jag flippar snart, kommer bli mer än grymt. Och att jag fick med min bästis och mina två fina bästa kusiner gör allt så himla mycket bättre. My life is complete :')

Kommentarer
Postat av: danten89

Livet leker? ;)
Yeah.
Haha.
Jag får dock jobba jag :P
ska hälsa och du kan alltid skriva på facebook^^?
Kram

2013-06-26 @ 12:34:16
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0