Mina senaste dagar

"Grym bråvalla festival, ridläger med fina människor och hästar, bästavän kom in på samma linje och klass som mig och den här kvällen har bestått av kusinmys. lovelife."
 
Lite så jag kan sammanfatta de senaste dagarna. Bråvalla saknar jag varje minut som går. Lördagen var helt klart världsbäst!! Söndagen därpå var det läger på Hylinge. Haft så otroligt kul, träningsverk överallt men framförallt i magen efter allt skratt. Vi har också varit på bisonsafari, strutssafari samt vart och myst med kossor och kalvar. Mer eller mindre, räddat ett liv på en nyfödding.

Ändå om jag har somnat först varje kväll och sovit varenda lediga stund vi haft på lägret så är jag så sjukt trött idag med. Så det blir tidigt i säng även om kusinerna sitter och ser film. Godnatt på er :)
 
En dag på bråvalla ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Hur har ni det? =P
vad gör ni?=)
Vi har det grymt, ska se på film innan sovdags nu ;D
kram

2013-07-03 @ 22:43:44
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0